همه چیز برای سئو کار شدن

دوس دارم با کمک شما اطلاعات مفیدی برای سئو کار شدن به شما بدم.همکاری کنید

همه چیز برای سئو کار شدن

دوس دارم با کمک شما اطلاعات مفیدی برای سئو کار شدن به شما بدم.همکاری کنید

اشتباهات رایج سئو کاران، لینک سازی داخلی

سئوکاران ممکن است دچار اشتباهات بسیار زیادی شوند و ما در این مقاله قصد داریم در مورد این اشتباهات صحبت کنیم. سئوکاران دقت زیادی بر روی اشتباهات خود ندارند و بیشتر آنها را نادید می گیرند برای همین منظور از آموزش سئو مکتب خونه برای این مقاله کمک می گیریم.


بازاریابی دیجیتال سبب می شود که بیشتر افراد فکر کنند که می تواند آن را انجام دهند. به همین منظور اشتباهات نیز در آن افزایش پیدا خواهد کرد. به همین خاطر افرادی که به تازگی این حرفه را شروع کرده اند، در ابتدا محتوای خود را از کلمات کلیدی پر می کنند.


این عمل سبب می شود که گوگل با سردرگمی در پیدا کردن کلمات کلیدی مد نظر، روبه رو شود. با اینکه بیشتر ما فکر می کنیم که در این حوزه به اندازه کافی تجربه داریم، ممکن است اشتباهات بسیار زیادی در زمینه مرتکب شویم که ممکن است در نتایج گوگل برای ما تاثیرات بدی داشته باشد.


برای اینکه در زمینه تخصص سئو پیشرفت کافی داشته باشیم بهتر است که گاهی به عقب برگردیم و ببینیم که در گذشته برای سئو چه استراتژی هایی داشتیم. به دلیل اینکه موتورهای جستجویی مانند گوگل و بینگ همیشه در حال آپدیت الگویتم های خود هستند، استراتژی های خود را نیز همیشه در حال تغییر دادن هستند.


قطعا ما برای اینکه در این زمینه اشتباهی مرتکب نشویم باید از جدیدترین آپدیت های گوگل باخبر شویم. سئو کردن محتوا و جستجو کلمه کلیدی مناسب برای محتواهایی صوتی و کاربران رسانه های اجتماعی ممکن است تا حدودی خسته کننده و وقت گیر باشد. نگرانی در این زمینه جایز نیست، چون شما قطعا تنها نیستید.


با اینکه ممکن است قوانین گوگل تغییر کنند اما همیشه اصولی را که گوگل تعیین کرده است ممکن است ثایت بماند. با این حال ممکن است کاربران خطاهای بسیار زیادی کنند. در این مقاله سعی داریم مهم ترین اشتباهات سئوکاران را به شما معرفی کنیم. این اشتباهات حتی متخصصین این حوزه را نیز دربرمی گیرد.

  

اشتباهات رایج در سئو on page


اولین اشتباهی که بیشتر سئوکاران را دربرمی گیرد توجه نکردن به لینک سازی داخلی است که اهمیت بسیار زیادی دارد. وقتی که حجم محتوای شما در وب سایت افزایش می یابد، باید حتما دقت زیادی در ساخت لینک های داخلی نمایید اشتباهاتی که در لینک سازی داخلی مرتکب می شوید، باعث گرفتن خطای  404 خواهید شد.


بیشتر وب مسترها لینک سازی داخلی را نادید می گیرند اما لینک سازی داخلی رو استراتژی های سئو تاثیر بسیار زیادی دارد. 


تاثیرات لینک سازی بر روی وب سایت به شرح زیر می باشد:


  • صفحات تبدیل را برای گوگل واضح می کند
  • authority  صفحات عمیق تر و پنهان شده ی وب سایت شما را بالا می برد
  • خوانایی و دسترسی بهتری را برای کاربران شما به همراه می آورد.
  • صفحات شما براساس anchor text دسته بندی می شود و کلمات کلیدی بهینه سازی می شوند
  • کار خزندگان موتورهای جستجو برای برقرار ارتباط با صفحات شما آسان تر می شود 

برای اینکه کار این روبات ها را بهتر کنید، باید دوبار نقشه سایت خود را دوباره برای گوگل تعریف کنید. نقشه ی سایت شما باعث می شود که ساعت حتی بدون لینک، بهینه سازی شود. شما باید در این مسیر از فایل robots.txt و تگ noindex به طور کاملا زیرکانه استفاده نمایید.


با این کار سبب می شود که هیچ صفحه ای از دید مشتریان پنهان نماند. این مسئله به صورت یک قانون است که حتما باید فاصله صفحات دیگر با صفحه ی اصلی، از دوکلیک بیشتر نباشد. این مسئله نیز در مورد صفحه ی  call to action هم صدق می نماید. همچنین


معماری وب سایت خود را باید حتما با پژوش های جدید گوگل، به روز رسانی نمایید تا بتوانید در موضوع مختلفی که قصد دارید وب سایت خود را سئو کنیدف به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنید.