همه چیز برای سئو کار شدن

دوس دارم با کمک شما اطلاعات مفیدی برای سئو کار شدن به شما بدم.همکاری کنید

همه چیز برای سئو کار شدن

دوس دارم با کمک شما اطلاعات مفیدی برای سئو کار شدن به شما بدم.همکاری کنید

SEM چیست؟

SEM چیست؟

شاید شما  این روزها چندین لغت را ببینید و یا در مورد آنها بشنوید، این لغات ممکن است شامل  SEO، SEM، SMO، CRO باشند. سخت است که تمام آن را مستقیما حفظ کنید اما آسان است فکر کنید که کلمات که صدایی مشابه دارند ممکن است تغییرات یکسانی داشته باشند. SEM یک راه بسیار موثر برای کسب و کارهای کوچک و رسیدن به مشتری های جدید، افزایش درآمد و هزینه های ادغام شده است.

  

SEM در واقع به معنای بازاریابی موتور جستجو است و این می تواند بسیار گسترده باشد اما این اصطلاح به معنی نوع خاصی از بازاریابی در موتورهای جستجو است. این جستجو معروف ترین و پرکاربردترین ابزار جستجوی انجام شده  در Google AdWords  است. در عین حالBing  یا یاهو ممکن است وقت و پول شما را خرج کنند. SEM توانایی موتورهای جستجو مانند گوگل را برای رسیدن به مشتریان بالقوه در زمان و مکان مناسب، ایجاد می کند. که فکر می کنید انجام می دهید. SEM با این نام ها نیز شناخته می شود:

  • تبلیغات جستجوی پرداخت شده
  • تبلیغات پرداخت شده
  • PPCیا پرداخت به ازای هر کلیک

آموزش SEM

همچنین ممکن است شما بخواهید مواردی را یاد بگیرید که اغلب هنگام بحث در مورد SEM استفاده می شود و از طریق آنها بهتر  آگاهی کسب کنید که SEM چگونه کار می کند. برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  • افکار: چند بار آگهی شما در یک صفحه قابل مشاهده خواهد بود و این به این معنی نیست که بازدیدکننده آن را ببیند.
  • CPC یا هزینه هر کلیک: چه مقدار از شما پرداخت می کنید وقتی کسی روی تبلیغ شما کلیک کند.
  • CPM یا هزینه هر میلیون بازدیدها: این روش دیگری برای پرداخت یک آگهی جستجو است. بسته به اهداف شما و نحوه تنظیم ابزار تبلیغاتی، ممکن است بخواهید آن را تنها برای دیده شدن به کار گیرید.
  • CTR یا کلیک کردن از طریق نرخ: به تعداد کلیک های انجام شده در وب سایت شما از طریق افرادی که آگهی را دیدند گفته می شود، حتی اگر بر روی خود آگهی کلیک نکنند.

SEMدر مقایسه با تبلیغات رسانه های اجتماعی چیست؟

برخی از شبکه های اجتماعی خدمات تبلیغاتی یکسانی را ارائه می دهند، به طوری که وقتی ما در موتور جستجوگر می پرسیم، SEM چیست؟ نتایج آنها شامل یک عملکرد جستجوی یکسان خواهد بود اما تبلیغات رسانه های اجتماعی و SEM معمولاً یکسان نیستند.

در تبلیغات رسانه های اجتماعی، آگهی ها معمولا براساس اطلاعاتی است که شرکت رسانه های اجتماعی درباره آن شخص جمع آوری شده است. این به شما این امکان را می دهد که افراد مختلف را بر اساس منافع خاص آنها، موقعیت ها، رفتارهای خرید و موارد دیگر هدف قرار دهید.

آموزش سئو به صورت استپ بای استپ

موتور جستجو گوگل

از سوی دیگر، موتورهای جستجوگر  به عبارات کلیدی برای افرادی که در جستجوی  موقعیت مانند گوگل هستند، متکی است. تبلیغات رسانه های اجتماعی و SEM قابل تعویض نیستند اما آنها می توانند با هم به طور موثر کار کنند تا میزان آگاهی و اطلاع رسانی را برای برند و فروش افزایش دهند. برای بازدیدکنندگان شاید چندان دشوار نباشد که آگهی های رسانه های اجتماعی را برای چند روز مشاهده کنند.

سپس هنگامی که بازدیدکنندگان یک جستجو انجام می دهند، چشم آنها به آگهی شما کشیده می شود، زیرا آنها آگهی شما را می بینند و در نتیجه بیشتر احتمال دارد کلیک کنند. این ممکن است نتیجه معکوس بدهد. به همین دلیل اغلب آنها هنگام دیدن بازاریابی کسب و کار شما  تحت تاثیر قرار می گیرند. همچنین افراد در اغلب مواقع  SEM  را با سئو اشتباه می گیرند و این به دلیل تشابه ظاهری آنها می باشد.

مقایسهSEM با سئو

آنها به لحاظ عملکرد شبیه هم نیستند اما به عنوان یک تیم نزدیک با یکدیگر همکاری می کنند. سئو بهینه‌سازی موتور جستجو است که در آن شما گام های خاصی را برای بالا بردن رتبه وب سایت خود در نتایج جستجوی ارگانیک در گوگل بر می دارید.

شاید زمان بسیار زیادی صرف شود تا زمان ایجاد این اعتماد و رسیدن به صفحه اول در یک جستجوی گوگل حاصل شود. در مقابل با  SEM، شما بر اساس کلمه کلیدی پیشنهاد دهید. پیشنهادی مانند یک پیشنهاد در خانه. در صورتی که در این راه موفق شوید، آگهی شما فوراً در صفحه یک ظاهر می شود، حتی در صورتی که در صدر خرید هستید و الزامات گوگل را برآورده می کنید نیز در صدر نتایج جستجو قرار خواهید گرفت. در این آگهی شما بای به نحوی مسالمت آمیز شخص را مجبور به کلیک بر روی آن آگهی کنید.

منبع : سایت آموزشی مکتب خونه   مکتوب - مجله علمی و آموزشی مکتب‌خونه  آموزش سئو به صورت گام به گام 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.