همه چیز برای سئو کار شدن

دوس دارم با کمک شما اطلاعات مفیدی برای سئو کار شدن به شما بدم.همکاری کنید

همه چیز برای سئو کار شدن

دوس دارم با کمک شما اطلاعات مفیدی برای سئو کار شدن به شما بدم.همکاری کنید

سئو محلی چیه؟

سئو محلی چیه؟ 

وقتی شما با یکسری عبارات کلیدی به همراه سرچ شهرتون بالا بیاید، سئو محلی گفته میشه مثلا شما یه فروشگاه مبل دارید و میخواید سایتتون رو سئو کنید؛ خب اولین کلمه کلیدی که به ذهنتون میرسه “فروشگاه مبل” درست میگم؟

 

 

زمانی که شما قصد دارید سایتتون رو با فروشگاه مبل سئو کنید، این رو توی ذهنتون داشته باشید که باید با همه فروشگاه های مبل کشور رقابت کنید! و اگر هم شما به فرض مثال توی کرج باشید و فردی توی تهران شما رو پیدا کنه خیلی بعید دنبال شما بیاد با وجود اون همه فروشگاه تهرانی ( مگر اینکه آفر های خیلی ویژه داشته باشید که بهش بدید ) حالا تصور کنید همین فرد توی سمنان باشه یا اصفهان یا خوزستان ….


این یعنی قرار گرفتن تو رقابت خیلی شدیدی که بازدهی خیلی خوبیم برای شمما به دنبال نداره و فقط برای بیزینس هایی خوبه اصلا محدودیت مکانی توشون مطرح نیست.


البته گفته میشه گوگل توی الگوریتم های جدیدش سعی میکنه نتایج رو بر اساس لوکیشن جستجو کننده نشون بده ولی هنوز هم من امتحان کردم و خیلی نمیشه به این اعتماد کرد.


سئو محلی


پس با یه سئو محلی خوب شما میتونید خیلی از رقیب هارو کنار بزارید و فقط با یه عده که توی محل شما هستند رقابت کنید و این هزینه هاتون رو به شدت کاهش میده. حالا خوبی های دیگه ای هم توی بهینه سازی کردن سایت روی یک محل وجود داره:


اگر قرار باشه گوگل نتایجش رو هم بر اساس لوکیشن جستجو کننده نشون بده، سریعا میفهمه لوکیشن شما کجاست ( با توجه به این که سایتتون روی اون محل بهینه سازی شده ) و احتمال گرفتن رتبه های بالا برای شما خیلی بیشتره

افرادی که اسم شهر رو هم به همراه کلمه کلیدی سرچ میکنن، برای شما به مشتری نزدیک ترن! چون اون ها صرفا دنبال قیمت گرفتن نیستن که فروشگاه مبل سرچ کنند؛ او میخوان یه فروشگاه مبل تو کرج پیدا کنن و ازش خرید کنن.

با توجه به اینکه رسیدن به رتبه های اول از این روش سریع تر هستش، موجب میشه خیلی زودتر سایتتون بازدید بگیره و سایتی که به بازدید گرفتن و نتیجتا به بازدهی مالی گرفتن می رسه، شرایط هزینه کردن رو برای شما راحت میکنه و حالا که داره از طرف کاربر ها دیده میشه، سریع تر هم میشه اون رو توی عبارات کلیدی سنگین تر optimize کرد.

به این روش توجه خیلی جدی داشته باشید که اگر کسب و کارتون محدودیت مکانی داره این مهم ترین پیشنهاد من برای بهینه سازی هزینه هاتون هستش.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.